Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? We helpen je graag verder.

Hieronder kan je de antwoorden vinden op de meest gestelde vragen. Zit het antwoord er niet tussen of heb je een andere vraag? Neem dan contact op via info [at] viosa [dot] nl (info[at]viosa[dot]nl). Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd bij Viosa?

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te verzenden. Onze levertijd is 1-5 werkdagen. De verzending verloopt via Post NL. Wij hebben geen invloed op vertragingen die ontstaan via onze verzenddienst.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de 75 euro is levering gratis. Voor bestellingen onder de 75 euro rekenen wij €6.95 verzendkosten.

Kan ik een vaas bestellen bij het zijden boeket?

Je kunt een boeket los bestellen maar je kunt hierbij ook een vaas selecteren. Mocht je een vaas bij het boeket willen bestellen dan kan je deze apart aanvinken op onze pagina zijden boeketten en deze mee bestellen bij je boeket.

Hoe onderhoud ik mijn zijden boeket?

Houd je zijden boeket mooi door het af te stoffen met een zachte, droge doek. Gebruik geen water of schoonmaakmiddelen omdat dit de bloemen kan beschadigen. Plaats je boeket op een plek zonder direct zonlicht om verkleuring te voorkomen en plaats het boeket niet bij warmtebronnen.

Kan ik mijn boeket retourneren?

Bij Viosa doen we er alles aan om een zo’n goed mogelijk beeld te geven van de kunstboeketten. Mocht het boeket die je ontvangt toch niet naar wens zijn of in je interieur passen dan kan je deze naar ons retourneren. Volg onderstaande stappen voor het retourneren:

  1. Indien je een product wilt retourneren dan kan je binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket, onder vermelding van je naam en bestelnummer, contact met ons op nemen via info [at] viosa [dot] nl (info[at]viosa[dot]nl).
  2. Zorg ervoor dat de product(en) goed zijn verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen.
  3. Het pakketje kan worden teruggestuurd via het postkantoor, je betaalt zelf de verzendkosten.
  4. De geretourneerde producten worden bij ontvangst gecontroleerd en moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:

Het product moet in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Het product dient onbeschadigd, ongebruikt en in goede staat bij ons aan te komen.

Het pakket moet worden voorzien van volledige naam en bestelnummer.

Wanneer wij de geretourneerde producten in goede orde hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen 14 dagen terugbetaald.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien je jouw bestelling wilt annuleren neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze kosteloos annuleren en wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten volledig terugbetaald. Als het pakket al verzonden is kan je deze retour sturen en betaal je hiervoor de retourkosten.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice van Viosa?

Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Viosa door een email te sturen naar info [at] viosa [dot] nl (info[at]viosa[dot]nl) of door je gegevens in te vullen via het contactformulier via onze contactpagina. Wij zullen zo snel mogelijk jouw vraag beantwoorden.

Heb je een andere vraag?

Neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Naar contactpagina